سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

X

نمایشگاه های مجازی یکی از جدیدترین و موثر ترین  روندها در  صنعت نمایش تجاری در صنایع بزرگ و کوچک می باشند.

از یک سو پیشرفت های فناوری در همه عرصه‌های تولیدی، صنعتی، تجاری و خدماتی که موجب تغییر نگرش کسب و کارها شده است و از سوی دیگر تغییرات بنیادین در فرهنگ و رفتار اجتماعی مردم ، ضرورت توجه به بهره‌گیری از ابزارهای نوین فناوری را دو چندان می نماید و فعالیت کسب و کارها بر بستر فضای مجازی و حضور در نمایشگاه های مجازی از مهمترین ابزارهای توسعه بازار و ماندگاری آن ها است.

بسیاری از رویدادهای صنعت ۲۰۲۰ بزرگ و کوچک لغو شدند و یا به تعویق افتادند  و برخی مسیر کاملاً جدیدی را پیش رو گرفتند وبه صورت مجازی برگزار شدند.

بسیاری از ما تجربه دیدار از یک نمایشگاه واقعی را داشته ایم. تجربه هایی مثل خرید محصول ازغرفه های فروش ، گرفتن خدمات ،غرفه آرایی های چشم نواز، خوردن قهوه و کیک و ده ها مورد دیگر که می تواند ما را به حضور در نمایشگاه واقعی  ترغیب کند .اما وقتی نمی‌توانیم به یک نمایشگاه راه  پیدا کنید یا نمی توانید از  راه  طولانی سفر کنید و یا به هر دلیلی در نمایشگاه حضور داشته باشید یک تورمجازی انتخابی کاملا منطقی است.  اکنون راه بازدید از نمایشگاه از طریقی که قبلاً به آن حتی فکر هم نکرده  بودید باز است.در واقع این بهترین گزینه برای حضور در نمایشگاه ها و  لمس تک تک محصولات (کلیک)و ذخیره اطلاعات برای همیشه است .شرکت و بازدید از هزاران  نمایشگاه‌های جهان با بیش از ۶۰  زبان ، فقط با چند کلیک  رویایی  که به کمک نمایشگاههای مجازی تحقق میابد. نمایشگاهی که شما مجبور نیستید از نظر جسمی و فیزیکی به آنجا بروید یا غرفه برای آن راه اندازی کنید. امروزه نمایشگاه‌های آنلاین در حال تبدیل شدن به روشی محبوب برای تبلیغ و معرفی کالاها و انواع  خدمات هستند .



نمایشگاه های مجازی به ما اجازه می‌دهند بدون هیچ محدودیتی در مکان و زمان، کالاها و خدمات خود را ارائه داده و با حذف واسطه ها باعث ارتباط مستقیم فروشندگان و خریداران شوند.

البته نمایشگاه های مجازی نمی توانند  در تجارت های امروزی به صورت کامل جانشین نمایشگاه‌های واقعی گردد ولی یک ابزار مکمل برای آمیخته بازاریابی هستند و به دلیل هزینه نسبتاً کم مشارکت ، پوشش گسترده ، عملکرد سریع، بازدهی بالا  به زودی وارد لیست موثرترین  ابزارهای اصلی تبلیغاتی می شوند.

از طریق نمایشگاه های مجازی کارآفرینان، صاحبان مشاغل ،تولیدکنندگان  و… از سراسر جهان این فرصت را دارند که با تلاش بسیار کم اطلاعات مربوط به محصولات جدید و خدمات تجاری شان را با کلیه مشتریان بالقوه و بالفعل خود در هر کجای دنیا به اشتراک بگذارند.

برای مشاغل کوچک  و استارتاپ‌ها که به دلیل بودجه محدود شان توانایی شرکت در نمایشگاه سنتی را ندارند نمایشگاه های مجازی می تواند بهترین انتخاب برای فروش به بازارهای داخلی و بین المللی باشد.

خریداران بالقوه از طریق نمایشگاه های مجازی به طور قابل توجهی، هزینه کمتری نسبت به نمایشگاه های سنتی پرداخت می کنند. در نمایشگاه های مجازی تبادل اطلاعات و تماس با شرکت کنندگان بسیار راحت تر صورت می گیرد.

با همراه باشید تا در مقاله ی بعد مزایا  ومعایب نمایشگاهای مجازی را مقایسه کنیم و ببینم کفه ترازو به نفع کدام یک پایین می ایستد.

بازدید: 338
ارسال دیدگاه
توسط
تومان