تعداد بازدیدکنندگان : ۹۶۸۰ نفر

۱،۵۱۱ نفر

نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران ۱۴۰۳ | تور مجازی سومین نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)

در اینجا میتوانید تور مجازی نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران و همچنین لیست مشارکت کنندگان این نمایشگاه در همه ادوار گذشته را مشاهده و دانلود نمایید و همچنین نمایشگاه های مرتبط با این نمایشگاه را در سراسر کشور در دسترس قرار داده ایم .

در تور مجازی نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران به ساده ترین شکل میتوانید به صورت تصویری تمامی سالن های نمایشگاه و همچنین غرفه ها را به تفکیک و با جزئیات مشاهده فرمایید.

لیست مشارکت کنندگان ( شرکت کنندگان نمایشگاه) را نیز میتوانید هم برخی از شرکت های شاخص را مشاهده و هم به صورت فایل اکسل و هم پی دی اف دانلود نمایید.

تاریخ و محل برگزاری و شرکت برگزار کننده نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران: 

تور مجازی نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران

تور مجازی نمایشگاه رسانه صوت و تصویر فراگیر ایران، فرصت بازدید از سالن های اصلی نمایشگاه را فراهم می‌آورد. نمایشگاه رصتا به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین ایونت‌های تجاری و نمایشگاهی در حوزه پلتفرم‌های انتشار محتوا شناخته می شود که با هدف هم افزایی رسانه ای کشور برگزار می گردد.

شرکت اکسپوسی امکان بازدید مجازی از نمایشگاه ها را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند. از این رو با بازدید مجازی از سومین نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران می توان به تمامی اطلاعات غرفه های حاضر در نمایشگاه دسترسی داشت.

سامانه تور مجازی نمایشگاه‌ها به عنوان یک پلتفرم فناوری پیشرفته، فرصتی مناسب برای ارتباط و ارائه محصولات و خدمات به صورت آنلاین فراهم آورده است. چنین سامانه ای به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد که به راحتی و بدون حضور فیزیکی از هر نقطه‌ای به نمایشگاه دسترسی داشته باشند. افراد می‌توانند از طریق این سامانه به جستجو و مرور محصولات مختلف شرکت کننده ها پرداخته و از محل غرفه های حاضر در نمایشگاه و خدمات و دستاوردهای آنها مطلع شوند.

یکی از امکانات ویژه برای بازدید از سومین نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران، سامانه تور مجازی این نمایشگاه بود. از طریق این سامانه که توسط شرکت اکسپوسی اجرا می شود، امکان بازدید مجازی از محل نمایشگاه واقع در مصلای امام خمینی فراهم شد. کاربران می‌توانند از قسمت منو این سامانه به لیست کامل غرفه داران دسترسی پیدا کنند و اطلاعات مربوط به غرفه و شرکت مورد نظر را مشاهده نمایند. علاوه بر این عکس هایی با زاویه ۳۶۰ درجه با فاصله ۳ متری که کل سالن‌ها و غرفه هارا پوشش می‌دهد نیز از طریق این سامانه قابل مشاهده است. سومین دوره نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران در تاریخ ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۳ در محل مصلای امام خمینی برگزار شد. در این رویداد چهار روزه، شرکت‌های مختلف داخلی و خارجی آخرین محصولات و خدمات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

مهمترین محصولات عرضه شده در نمایشگاه

نمایشگاه رسانه صوت و تصویر فراگیر ایران طیف وسیعی از حوزه ها و صنایع را پوشش می دهد. از جمله محصولات و خدماتی که در نمایشگاه رصتا ارائه می شوند، عبارتند از: پلتفرم های مدیریت محتوا صوتی و تصویری، سرویس های پخش زنده،تجهیزات پخش تلویزیونی و رادیویی، پلتفرم های پخش پادکست و رادیو اینترنتی، خدمات ابری و پشتیبان گیری، تولیدکنندگان نمایش خانگی، اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی، تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری و غیره.

همه چیز درباره نمایشگاه رسانه صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)

نمایشگاه رصتا که به صورت دوره ای و سالانه برگزار می گردد، به عنوان یکی مهمترین رویدادهای صنعت صوت و تصویر شناخته می شود. این نمایشگاه در سومین دوره خود (شهریور ماه ۱۴۰۳) در مصلای امام خمینی(ره) و با هدف انتقال تجربه و هم‌افزایی، آموزش سواد رسانه‌ای و مجازی و تالار هوش مصنوعی برگزار می شود. نمایشگاه رصتا با حضور بیش از ۱۲۰ سکوی صوت و تصویر فراگیر دارای مجوز از ساترا، اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنت و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات به رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر (اعم از تلوبیون، لنز و غیره) در قالب ۱۶۷ غرفه برپا می گردد.

مهم‌ترین محورهای برگزاری نمایشگاه رسانه صوت و تصویر فراگیر ایران

  • تحول در پلتفرم های پخش محتوا اینترنتی
  • فناوری تبلیغات دیجیتال، هوشمند و هدفمند
  • راهکارهای حفاظت از محتوای دیجیتال و حقوق مالکیت معنوی
  • زیرساخت های شبکه برای پخش و توزیع محتوا با کیفیت
  • ارتقا تولید ویدئوهای تعاملی، پادکست و پخش زنده

چشم‌انداز و فرصت‌های نمایشگاه

  • ترویج و حمایت از تولید محتوای بومی و فرهنگی
  • حمایت از تولیدکنندگان محتوای صوتی و تصویری
  • رشد سرویس های پخش آنلاین و استریمینگ
  • افزایش سطح دانش و سواد رسانه ای
  • آشنایی با آخرین فناوری ها و تجهیزات رسانه ای

مجری نمایشگاه رسانه صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)

نمایشگاه رسانه صوت و تصویر فراگیر ایران معمولا زیر نظر صدا و سیما و ساترا (سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر) برگزار می‌گردد. هدف این نمایشگاه، ایجاد همگرایی و هم‌افزایی رسانه ای، ارتباط با متخصصان حوزه رسانه، شناسایی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل فعالان زنجیره ارزش آفرینی رسانه‌ها، انتقال تجربه، اطلاع‌رسانی از آخرین دستاورد‌های حوزه رسانه، جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای سالم و امن و غیره است. برای ثبت نام در نمایشگاه اینجا کلیک کنید.

لیست مشارکت کنندگان مجری نمایشگاه رسانه صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)

در این قسمت لیست مشارکت کنندگان تمام شرکت کنندگان مجری نمایشگاه رسانه صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) در سال های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ را مشاهده میکنید همچنین میتوانید لیست کامل را از طریق دکمه زیر دانلود کنید.

ردیف نام شرکتموبایل مدیر عاملتلفن شرکتآدرس
پیمایش به بالا