تور مجازی نمایشگاه برای بازدیدکنندگان چه ارزش افزوده ای دارد؟

 

تور مجازی نمایشگاه تجاری امکانی است که می‌تواند همان شرایط نمایشگاهی را با همان کیفیت فیزیکی ولی در دنیای مجازی و به‌صورت سه‌بعدی برای شما فراهم کند. ما با استفاده از این امکان بالقوه، می‌توانیم بازدید مجازی از نمایشگاه ها را از طریق اینترنت برای جمع کثیری در سراسر جهان فراهم کنیم. از تور مجازی در صنعت گردشگری، هتلداری، معاملات مسکن، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، صنایع مختلف و… استفاده می‌شود. اما در این مقاله ما تصمیم داریم از مزایای تور مجازی برای ارائه محصولات و خدمات شرکت کنندگان در یک نمایشگاه تجاری با شما صحبت کنیم. به همین منظور، در ادامه‌ی این مطلب، کارشناسان اکسپوسی عمده‌ترینِ این مزایا را برای شما فهرست می‌کنند.

 

  • یکی از مهم‌ترین مزایا در استفاده از تور مجازی این است که برای بازدیدکنندگان هیچ محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد و هر شخصی از هر مکانی و در هر زمانی که بخواهد می‌تواند از نمایشگاه تجاری بازدید کند.
  • بازدیدکنندگان داخلی و خارجی می‌توانند سالن و غرفه‌ی شرکت کنندگان را در نمایشگاه به‌راحتی پیدا کرده و از آن بازدید کنند.
  • در دسترس بودن یک تور مجازی برای بازدیدکنندگان خارجی باعث می‌شود که آنها بدون نگرانی از هزینه‌های رفت‌وآمد، به‌راحتی از محصولات و خدمات شرکت کنندگان بازدید کرده و با آنها ارتباط برقرار کنند.
  • بازدیدکنندگان می‌توانند با استفاده از نقشه‌ی راهنما و به‌صورت سه‌بعدی، به‌راحتی در سالن‌ و غرفه‌ ها قدم زده و از محصولات، تجهیزات و خدماتی که ارائه شده بازدید کنند.
  • یک تور مجازی نمایشگاه، هم باعث کاهش تردد بازدیدکنندگان به دلیل آشنا نبودن با محیط نمایشگاه و مشکل در پیداکردن محل غرفه ها می‌شود و هم باعث کاهش ترافیک شهری به دلیل هجوم آنها به نمایشگاه خواهد شد.
  • کاهش تردد و ترافیک بالطبع باعث جلوگیری از آلودگی هوا نیز می‌شود و از خسارات زیست‌محیطی جلوگیری می‌کند.
  • وقتی ما یک تور مجازی در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهیم، به این معنی است که شما به‌روز هستید و از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کنید. چراکه امروزه از این وسیله‌ی مدرن و کارآمد در تمام کشورهای پیشرفته‌ی دنیا برای معرفی و نمایش غرفه‌های نمایشگاهی، همایش‌ها، گالری‌ها، تورهای مجازی گردشگری و… استفاده می‌شود.
  • با حضور در نمایشگاه واقعی برای بازدید از همه غرفه ها نیاز به صرف وقت و انرژی زیادی است وامکان مقایسه آنها با هم فراهم نیست اما در تور مجازی، به دست آوردن اطلاعات تمام شرکت کنندگان فقط با چند کلیک امکان پذیر است.

اولین تجربه حضور در تور مجازی نمایشگاه خود را با ما کسب کنید.

در این مقاله، کارشناسان ما در EXPO30 شما را با عمده‌ترین مزایای یک تور مجازی نمایشگاهی برای بازدیدکنندگان آشنا کردند. امیدواریم که این راهنما بتواند به شما در استفاده از تور مجازی یاری رساند. البته درباره‌ی این تکنولوژی نوظهور سخن بسیار است که در مقاله‌های دیگری به آنها خواهیم پرداخت. شما نیز اگر تجربه‌ای در استفاده از این تکنولوژی دارید که فکر می‌کنید برای دیگران سودمند است را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا